Természetközeli sport tábor
Természetközeli sport táborokat rendeztünk, ahol a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei általános iskolák hátrányos helyzetű gyermekei, hat héten át élvezhették a modern, digitalizált világtól mentes természetet.
Egészségnapok (IPR)
Az IPR (Integrációs Pedagógiai Rendszer) egy pedagógiai keretrendszer, amelynek célja a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek esélykülönbségeinek kiegyenlítése az iskolákban. A pályázat kötelező elemeként az intézmények külső partnerek bevonásával programokat, tanórán kívüli szabadidős tevékenységet valósítanak meg, ezzel is erősítve az együttműködést civil szervezetekkel.
Diáknap (IPR)
Az IPR (Integrációs Pedagógiai Rendszer) vezérelvének eleget téve - amelynek célja a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek esélykülönbségeinek kiegyenlítése az iskolákban - számos hátrányos helyzetű település általános iskolája kérte fel egyesületünket Diáknap megvalósítására,
„Közösségek és szervezetek létrehozásának, fejlesztésének és együttműködésének lehetőségei”
címmel szervezett a Kárpátokért Egyesület és a Kárpátaljai Katolikus Szent Márton Egyesület egy műhelymunka sorozatot Kárpátalján. Ezek a találkozók csak első lépései voltak egy hosszú távú folyamatnak. Egy olyan folyamatnak, ami arról szól, hogy magyar közösségek, szervezetek, csoportok, aktív közösségi emberek egymást segítsék információval, tapasztalattal, gyakorlati ötletekkel, tanácsokkal a közösségek, szervezetek eredményes működtetése, fejlődése érdekében.