Diáknap (IPR)
Az IPR (Integrációs Pedagógiai Rendszer) vezérelvének eleget téve - amelynek célja a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek esélykülönbségeinek kiegyenlítése az iskolákban - számos hátrányos helyzetű település általános iskolája kérte fel egyesületünket Diáknap megvalósítására,
mely feladat illeszkedik alapító okiratunkban rögzített (2.§ 5.1.)közhasznú alaptevékenységünkhöz. A pályázat kötelező elemeként az intézmények külső partnerek bevonásával programokat, tanórán kívüli szabadidős tevékenységet valósítanak meg, ezzel is erősítve az együttműködést civil szervezetekkel.
A hátrányos helyzetű település általános iskoláiban a jó hangulatú diáknapok alkalmával a kisebb korosztály, kézzel készült népi fajátékainkkal játszva tapasztalhatták meg, hogy jól érezni magukat nem csak a számítógép előtt ülve lehet, hanem mozogva, egészségesen, és folyamatosan új dolgokat tanulva, tapasztalva is. A játék és szórakozás mellett olyan fontosabb témákba nyertek betekintést, mint a környezetvédelem, természetvédelem, illetve az egészséges életmód és annak megőrzése. A korábbi és az újonnan szerzett ismereteiket
felhasználva a témához kapcsolódó tesztek kitöltésével mérhették fel ismereteik, tudásuk bővülését.